Kariéra

HEYNINCK & PARTNERS je mezinárodní advokátní kancelář se zaměřením na poskytování právních služeb praktickým a business orientovaným způsobem, která je dlouhodobě renomovaná na belgickém a nizozemském trhu.

Do našeho týmu stále přijímáme nové spolupracovníky.

Pokud Vás některá z nabízených pozic oslovila, kontaktujte nás pomocí formuláře níže.

ADVOKÁT / KONCIPIENT

Expected:

·         experience in: Real Estate Law, Labor Law, Litigation

·         strong project management skills, organized, multi-task

·         strong drafting skills, attention to detail

·         creative and constructive thinking

·         problem solving and ”can-do” approach

·         excellent communication skills in English

·         strong interpersonal skills, ability to interact professionally and diplomatically inside and outside the office,

·         willing to undertake self-development activities and proactive participation in business development matters

Offered:

·         Adequate remuneration scheme

·         Flexibility

·         International clientele and interesting workload

·         possibility of sharing staff and facility capacities in case of own clientele 

OFFICE SPECIALISTA/KA

OFFICE SPECIALISTA/KA který/á bude zajišťovat komplexní organizační a administrativní podporu týmu našich právníků.

• příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s účtárnou)
• podpora řídícího partnera kanceláře
• komunikace s klienty
• administrativní podpora týmu právníků (cca 5 právníků v týmu; podpora v organizování schůzek aj.)
• úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
• podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře
• odpovídající finanční ohodnocení
• zajímavá pracovní příležitost v přátelském kolektivu
• příjemné a profesionální pracovní prostředí mezinárodní kanceláře
• nástup – leden/únor 2018
• možné také na částečný úvazek

POŽADUJEME

• praxi na obdobné pozici (administrativní podpora), orientace v oblasti advokacie výhodou, ne podmínkou
• výbornou znalost práce na PC (zejména Word, Excel)
• znalost AJ na středně pokročilé úrovni (práce s cizojazyčnými texty), holandština výhodou
• komunikativnost a schopnost práce v týmu
• reprezentativní, vstřícné a profesionální vystupování
• organizační schopnosti a samostatnost
• pozitivní a praktické myšlení, pečlivost, diskrétnost, flexibilita a loajalita

Dejte nám o sobě vědět